Кабмін запустив онлайн-сервіс для перевірки квитанцій за оплату послуг

В Україні запускають новий електронний сервіс check.gov.ua для оплати держпослуг без паперових квитанцій. Цей сервіс допоможе заощадити українцям масу часу. За допомогою check.gov.ua можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не надавати їх в паперовому вигляді з мокрою печаткою.

На сьогоднішній день, якщо ви оплачуєте держпослуги (паспорт, авто, рагс тощо) — у вас вимагають квитанцію з банку. Саме тому в більшості випадках ви не можете просто сплатити потрібну послугу через Інтернет-банк або мобільний додаток. Сервіс check.gov.ua допоможе вам заощадити не тільки час, але і гроші. Адже часто в місцях надання послуг є каси банків з величезними комісіями. Даний сервіс дозволить тепер платити через смартфон, а не через каси.

Електронний сервіс check.gov.ua досить простий у використанні. Принцип роботи полягає в двох простих кроках:

  • Замість паперової квитанції користувач просто надають її код.
  • Той, хто зобов'язаний перевірити здійснення платежу, просто заходить на офіційний сайт check.gov.ua і вводить наданий код.

«Ми створимо веб-сторінку (наприклад, check.gov.ua), до якої через просте і надійне API зможуть підключитись будь-які українські банки. Користувач заходить на сторінку, вводить номер квитанції — і бачить її на екрані. Якщо потрібно, можна скачати її з накладеним ЕЦП.

Таким чином, ви зможете зробити платіж з Приват24, monobank або іншого банку, отримати номер квитанції і відразу показати його чиновнику.

Поки до сервісу підключені тільки два банки - ПриватБанк і monobank. Інші банки підключаться найближчим часом.

Доводимо до вашого відома, що в райдержадміністрації прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 02.01.2020 року №8 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг» відповідно яких надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень які надаються через Центр надання адміністративних послуг Народицької райдержадміністрації можливо з використання програмного продукту «CHECK», тобто адміністратори ЦНАП не вимагатимуть паперових квитанцій а достатньо буде повідомити номер квитанції що дасть можливість зекономити час та гроші суб’єкта звернення.